klantenservice: +31 88 - 020 41 61
Gratis verzending
of retourneren vanaf € 60,-

Retourneren

Retourneren
Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen 14 dagen terugsturen naar GaborStore. Als je bestelling € 60,- of meer was, is het retourneren altijd gratis in Nederland en België.


Om je artikel(en) te retourneren, volg je deze stappen:

1. Ga naar "Mijn Account" op onze website. (Wachtwoord vergeten? Klik HIER)
Vervolgens kun je een van de 2 methodes kiezen. 


2. Als je een Gaborstore account hebt, log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. Als je geen account hebt, log dan in met je e-mailadres en factuurnummer. (In je account kun je ook de orderhistorie en actuele retourstatus inzien)
3. Klik op "Retour melden" bij het artikel dat je wilt retourneren.
4. Kies de reden van retour en volg de retourinstructies zorgvuldig.

Als je jouw retour succesvol online hebt aangemeld, ontvang je van ons een retourbevestigingsmail en het DHL retour label (binnen 30 min). 

Volg de onderstaande instructies om jouw retour goed te kunnen versturen:

1. Stop het artikel(en) terug in de originele verpakking en omverpakking. Artikelen met gebruikssporen komen niet in aanmerking voor retournering.
2. Plak het DHL retour label over het verzendlabel heen of haal het verzendlabel er vanaf.
3. Je kunt jouw retourzending afgeven bij elk afgiftepunt van DHL. Dit is gratis bij een retourzending van € 60,- of hoger in Nederland en België.


Als we je retour hebben ontvangen, streven wij ernaar om je retour binnen 5 werkdagen te verwerken. De terugbetaling wordt uitgevoerd door M-Retail via de internet kassa; Wordline Financial Solutions NV. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

Als je vragen of problemen hebt met het retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 020 41 61 of stuur een e-mail naar klantenservice@gaborstore.be

Houd er rekening mee dat niet vooraf aangemelde retouren niet worden geaccepteerd. Let op: als je retour beschadigd of kwijt raakt tijdens het retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor dit risico en eventuele kosten.