klantenservice: +31 88 - 020 41 61
Gratis verzending vanaf € 60,-

Retourneren

Retourneren
Soms heb je iets besteld en dat ziet er toch iets anders uit dan je had gehoopt. Daar doen we niet moeilijk over, we willen graag dat je blij bent met je nieuwe Gabor schoenen. Je kunt producten binnen 14 dagen retourneren.

Daarom leggen we je hieronder uit hoe retourneren werkt bij GaborStore. 

Voorwaarden voor retourneren 
Wil je je producten toch liever niet hebben? Dat vinden we jammer. Gelukkig is retourneren bij een bestelling van € 60,- of hoger wel altijd gratis in Nederland en België. 
We verzoeken je om jouw artikel(en) ongedragen en in de originele verpakking en omverpakking naar ons terug te sturen.  Artikelen, die gebruikssporen vertonen, komen niet in aanmerking voor retournering. Wij streven ernaar om jouw ontvangen retour binnen 5 werkdagen te verwerken.
 

Hoe retourneren?

Je kunt bij ons jouw retour gemakkelijk online regelen. Via onze Mijn GaborStore omgeving kun je kiezen om in te loggen met jouw GaborStore account  of met jouw e-mailadres en factuurnummer van jouw webbestelling.
Het voordeel van inloggen met een account is, dat je ten alle tijde jouw orderhistorie in kunt zien en ook de actuele status van jouw aangemelde retouren kunt bekijken en volgen. Heb je nog geen account, dan kun je alsnog hier een account aanmaken.

Natuurlijk kun je ook met alleen jouw e-mailadres en factuurnummer van de webbestelling, die je wilt retourneren, jouw retour online aanmelden.  Graag willen wij weten waarom je jouw artikel retour stuurt. Hiermee kunnen we ervoor zorgen, dat de informatie die je van ons krijgt, nog beter hierop wordt afgestemd.
 

Als je jouw retour succesvol online hebt aangemeld, ontvang je van ons een retourbevestigingmail. Daarna ontvang je van ons binnen 30 minuten via het opgegeven e-mailadres het DHL retour label.

Volg de onderstaande instructies hieronder om jouw retour goed te kunnen versturen:

  1.  We verzoeken je om jouw artikel(en) ongedragen en in de originele verpakking en omverpakking naar ons terug te sturen.  Artikelen, die gebruikssporen vertonen, komen niet in aanmerking voor retournering. 
  2.  Plak het DHL retour label over het verzendlabel heen of haal het verzendlabel er vanaf.
  3.  Je kunt jouw retourzending afgeven bij elk afgiftepunt van DHL. Dit is gratis bij een retourzending van € 60,- of hoger in Nederland en België.

Heb je vragen of problemen met het retour melden? Neem dan contact op met onze Klantenservice via: +31 88 020 41 61 of mail onze Klantenservice: klantenservice@gaborstore.be.

Let op: Niet vooraf aangemelde retouren worden niet door ons in ontvangst genomen. 


De financiële afhandeling van een retourzending
Als we je bestelling retour hebben ontvangen, wordt het bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. De terugbetaling wordt uitgevoerd door M-Retail,  het bedrijf achter Gaborstore, via de internet kassa; Ingenico / Wordline Solutions. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.


Let op als je bestelling beschadigd of kwijt is geraakt toen je deze naar ons terugstuurde, ben jij verantwoordelijk voor de kosten. Deze kun je in sommige gevallen verhalen op de vervoerder.